Technisch Binnendienst Medewerker
Ben jij accuraat, klantgericht en houd je van afwisseling in je werk? Werk je graag in een team waar je echt van betekenis bent en waar geen dag hetzelfde is? Dan is dit jouw kans. Stato Vastgoedmanagement zoekt een Technisch Binnendienst Medewerker voor de periode van 1 september 2025 tot en met 27 februari 2026. Bij goed functioneren bestaat er uitzicht op een vast dienstverband.
Wat ga je doen?
Als Technisch Binnendienst Medewerker ondersteun je de Technisch Manager in het beheer van een gevarieerde vastgoedportefeuille. Je bent verantwoordelijk voor de administratieve en secretariële ondersteuning van het technisch beheer. Jij zorgt ervoor dat meldingen van huurders snel en correct worden opgepakt en opgevolgd. Daarbij schakel je dagelijks met aannemers, leveranciers en collega’s. Je hebt een scherp oog voor prioriteiten, weet zaken zelfstandig op te pakken en draagt bij aan een efficiënte afhandeling van onderhoudsverzoeken.
Over Stato
Stato Vastgoedmanagement is een no-nonsense en ambitieuze organisatie die een omvangrijke onroerendgoedportefeuille beheert. Het betreft een gevarieerde portefeuille bestaande uit winkels, winkelcentra, parkeergarages, kantoren, recreatief vastgoed, woningen en horeca objecten. De portefeuille is over heel Nederland verspreid. Wij zijn gevestigd in een ruim kantoor in Alkmaar en hebben een open kantoortuin en werksfeer. Wij houden ervan om gezamenlijk te lunchen en we sluiten met regelmaat de week gezellig en gezamenlijk af. Er is voldoende ruimte voor gezelligheid, het sociale karakter binnen ons team is dan ook heel belangrijk.
Beschik jij over de volgende vaardigheden?
• Accuraat, nauwkeurig en geordend kunnen werken;
• Nauwkeurig, probleemoplossend, stressbestendig en doorzettingsvermogen;
• Klantvriendelijk en servicegericht;
• 2 jaar relevante werkervaring;
• MBO werk- en denkniveau;
• Uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel in woord als geschrift;
• Affiniteit met de vastgoedbranche is een pré.
Jouw taken bestaan onder meer uit:
• Afhandelen van dagelijks onderhoud, reparatieverzoeken en klachten van huurders;
• Bijhouden van dossiers, verwerken van correspondentie en beheer van agenda’s;
• Opstellen van opdrachten voor aannemers en (service)overeenkomsten;
• Verwerken van inkomende mails en telefoongesprekken;
• Administratieve werkzaamheden zoals debiteuren/crediteuren, begrotingen, servicekostenafrekeningen;
• Coördineren en opvolgen van actiepunten uit vergaderingen;
• Onderhouden van contacten met huurders, leveranciers en externe partijen.
Wij bieden jou het volgende:
• Salaris is afhankelijk van ervaring en kennisniveau;
• Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals een goede pensioenvoorziening;
• 30 vakantiedagen (op basis van 40 uur);
• Reiskostenvergoeding >10km tot max. 50km;
Enthousiast?
Herken jij jezelf in deze functie en ben je toe aan een nieuwe uitdaging binnen een stabiele organisatie met ruimte voor ontwikkeling? Stuur dan jouw motivatie en CV naar info@statovgm.nl onder vermelding van “Sollicitatie Technisch Binnendienst Medewerker”.
Voor vragen over de functie kun je contact opnemen met mevrouw Molenaar via 072 – 54 05 881.
Wij kijken uit naar je reactie.